2007年4月14日

=== gum樣又一day ===



wa!!
都唔知幾耐冇試過0甘過份了
係0甘訓
訓極都唔夠
mama同我講過0野
都唔記得好清楚
最後最後
訓到4:45pm......
感覺真係好夠~
所以都好好呢~


連日來0的scenic, lighting & sound project
終於完成了~!
總括來說我都很enjoy~
因為0甘arm 好多時間
都係我同"組mates"一起諗一起做~
我同阿欣都說過
這個小小project
今次是很"屬於我們自己"的東西
沒有"為做而做"
沒有太多"無謂的障礙" ^^
audio同學很快就夾到了~
而且很中point~
仲比左好多好fit 0既意見呢~
開心~


仲有呢~發覺諗返起
已經不是第一次了~
有個人呢~
我覺得好好好好0架~
就係每次0係我只識集中
做0的細細0野0既時候
總會突然間同我講0左的
佢睇到0既"大舊野問題"出0黎喎~
呵呵~真係~
thanks baby ~^.<




之後昨天晚上
本來冇去"very light"
老師叫住我0地
本來就唔會去食餐0甘耐的飯
去0左
有3位老師s
有位說什麼都有研究的"師兄"?
很多很多
生活就是那麼多突如其來~




然而有些東西
平平淡淡
我已經感覺快樂 :)



-----------------------------------





媽媽不在.
很久沒正式買東西煮飯
今晚煮了跟baba吃
他又好開心~幾好ya
有:
1.苦瓜雞lau
2.googoo蜜糖豆
3.牛pa
4.bear梨 + kiwi~

hohoho 煮0野食0既時候
我總會想起0的好"女生"的想法
kekeeeeeee~

唔豬有冇0甘0既雞會呢~



------------------------------

==== 記得0個次 ===
step話自己帶碗飯過0黎
最後咪沒有haha
hohoh
都要吃了我的"唔林patpat0既飯"
原來上次話係要食3樣都係蒸0既0野~
有相為證ga~
take care ar! 排便忻~

3 則留言:

steph 提到...

放心啦~~
我都係一條愛吃的肥牛!!

雙數宜 zoe :) 提到...

yeah~完全係呀~
最掛住坐樓梯邊吃邊講的日子~
勁舒服呢

steph 提到...

係啊~