2007年4月5日

=== 3月生活 ===

●茶包第一次會議於foyer正式開始.


●英文課


●我的生活,是要吃有紋的通粉,因為冇0甘"林gigi"


●BU 音樂會,有sound米高同sm Anton, 下面的相令我想起石卉亭
●一起吃許留山的時間很幸福~ 我還記得baby答我 "好呀~"
下面的相是送比王雅文的.
●遊街. 那天見過貓.

●張卉文.噢pun低早會.
●2007開放日.行來行去影影影. 除了影相.我那天找不到樂趣.
●遇到nat好開心.希望下年見到你.見到你講起一0的人.再證明個圈好真係"好細好細"
●尖咀.kelly.生日. 回到灣仔的一晚
●返了很多年的堂. 都未正式影下一張.
呵呵...我唔乖0架. 不過想起同step返下去.都不錯.
"3月0既生活到此結束
要留低手信按--comment
要繼續收看按-1字
要離開按------關機
返回主目錄按--間屋
要繼續快樂按---照你自己的方向行到終結為止
多謝你0既電話---88"

2 則留言:

Unknown 提到...

多謝你張相,
我已經偷左去我腥架啦!!
SMM!

BYEBYE!

雙數宜 zoe :) 提到...

哈哈,
幫你設計0左對白,
覺得好"你"
呵呵呵!