2007年4月24日

=== 對唔住呀王雅文 ===

對唔住呢>.<
誤會了笑笑人是笑微微人
唉..............唔好嬲啦~
我就係0甘大意,
搞到你唔開心的~
在這裡說大大聲的對不起!!!
謝謝你送的teabag~
我會帶返0黎一起沖呢!
還有ear ringssss
總有一日你都要一齊帶呢!
呵呵呵~
其實張卉文同笑笑,
在我來說,
都沒有兩樣呢.
:)
對不起.......要你經常生活0係這位
粗心大意的同學身邊-_-"

1 則留言:

Unknown 提到...

我睇到你"對唔住呢"個死人樣呀!!!!!

有日石卉亭話:雙數宜你幾時先唔會再咁"牙榨"?

算啦, 其實我慣架"左"啦