2007年4月7日

=== 跳跳跳 ===

有段時間
真係想跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑跑.....!!!!!!!!!!!!!!
到見到個室外泳池然後一跳落去
沉到最底
停下

---------------------------------

今日終於同到媽媽飲0左茶,
行了一會,
卻買不到我想找的
夜光Nike
媽媽奇怪我為什麼間間店舖
只望幾對就走出來
.........是呀......
我只是看上Nike
正如我喜歡Sony相機
一樣道理.

今天教了媽媽說"銀芽"
很傳神呀!
但媽媽卻未能應用於生活中.
有待進步呀下~


meet屎糖果人啦>.<
今日見到件衫有糖果名字
差點衝動買0左
不過實在個畫印得唔靚
唔係.......我諗過見唔到0既日子我會著
哈哈
另外見到大量菇毛公仔
又諗起.
好似夏天0的糖溶0左0係度
跟本就係痴住0左
噢~我真係~~~

沒有留言: