2007年7月7日

=== 紅樓後記 ===

寫唔到....
終於寫到了
不過改唔到topic...!
唔.....

始終都係呢邊0的間格
寫得舒服0的
xanga感覺太鬧市了.


==== 7月6-7日 ====
6日/
再愛紅樓開show,
好0野~終於比心雞plot晒~
走時搵baby前,
仲見到女巫ar go~
同baby , 靜怡食0野
點知kelly在7樓落0黎搵一搵我
嘩~第一次見返佢直hair!
ok 好看吖~比曲hair!


7日/
本來只同媽媽吃下東西
點知kelly 說不如一齊飲茶!
0甘就同媽媽加中學同學kelly 飲0左茶~
下次step 都回來時
我0地要請返媽媽 :)
之後去一去宜家諗住幫ar go看看
還有沒有我上次買的星星燈
不過沒有了.....
之後返學校執晒我0的0野啦~
好野pack 晒箱了!!
再去自己個show 的地方返工~
我一向喜歡那地方
只是之前都沒太多機會在那裡停留
今次一留
見到好多人,
認識了nice technicians
看見他們對那地方的熱誠和享受
是生活很美的一件事,
石陪我返工了一晚,
得閒傾兩句,
得閒聽下音樂,
玻璃窗外突然看見Ammi~
她都很驚訝我和石都在呢~
上次tpp 同一組的感覺回來了~
謝謝reception哥哥
見我們認識的就優待佢哈哈~
放工去找一找紅樓慶功的台前幕後~
今次謝謝你們的愛錫,
也謝謝你們對我design對劇場的尊重.
每次聽見你們說認得做過那個show
都總是開心的~
期望有機會再合作愉快~
我唔會唔記得.....
係第一次比導演話我0的F/L太光
同埋導演話:我鍾意暗...!
我下次一定比返0的我最Buy 0既mood你!!
哈哈哈!
thanks!

沒有留言: