2007年6月3日

=== angry about myself ===

今晚我贈自己一個字law :
"蠢"



但我今晚清楚知道0既係
我終於可以講到一0的
真正我心想的message
比我重視0既人知道
對我來說是很重要的.
對我來說別人怎看
我控制不了.
但要向對方表達到真正0既意思
係我對自己0既責任!

其他人話我衰又好偏心又好
我可以一於少理
但因為我好介意或者好怕
我重視的人會誤會.
因此我會因非常執著的當時
而做出不當行為.


我就係好執著0係0的
好蠢0既point 上面law
往往係之後即時睇返我完全
有能力分析同理解自己係蠢0左.

但願我理智一點
不要再做白痴行為.
0甘樣落去只會黑人憎

"that is~"

沒有留言: