2007年10月30日

=== 魔術師的兔子 ===

廿蚊,

你話係咪因為明知我看唔切Sophie's World
就要我實實在在的感受一下呢個課題呢?!
不過終歸不是最差的感覺
我想....我還有"回來"的餘地的.

雙數.

^
^
^
特登用返你隻color的.
:p

4 則留言:

Unknown 提到...

雙數,

能夠經歷這狀態也是一種幸福, 雖然很痛苦, 不是說你的心很痛, 而是"冇野"個種痛!
但要不是咁樣過, 就不知道生活係illusion入面的幸福.
跳到去兔仔毛頂睇下野, 感受下出面的世界,你的眼光都可以放大點, 對你做design一定有幫助的!
你會好快無事架, 信我!

廿蚊



p.s.你下面的日記裡出現了廿蚊同stella, 寫到好似兩個唔同的人咁...我自己都有少少混淆

雙數宜 zoe :) 提到...

絕對是,
我相信已經上緊來,
其實能跳出看一看
是件好事,
謝謝一直豬持~!
我們要一起
實現我們的"飲茶大計"~!!:p

Unknown 提到...

飲茶大計
呢個TERM有D負面感覺
令我諗起一D人...

雙數宜 zoe :) 提到...

又係喎!!
唔得唔得,
諗過~~