2008年11月9日

=== 錯配 ===

cry again today!
多謝baba在身邊, 明白我一點.


呢個post 唔應該係我做
呢0的0甘貼身0既post 應該找你朋友們會幫得更好
話晒佢0地了解你比我多
了解你想法都比我多
人夾人
話說自那時個camp試過感到壓力外
大抵是這次了
量唔多
質唔arm
心理上相對其實更辛苦.




不會支持 不明白 我己習慣你
你的起伏對我來說
已沒有那個價值
但最不欣賞是
話唔關你事
就唔關你事

1 則留言:

Amecia 提到...

hey dear,

are you ok?

soon will finish!! add oil!! support u!

i dunno what to say here... coz difficult to express r...

find someone to chat with@@