2008年10月14日

=== 我好累 我唔知 ===

我覺得好唔開心
不過由得我 la
唔係可以怎樣
哭下

我只係想........係咪0甘難呢
也許星星不允許
長期間中就會這樣
就會有呢0的moment
但我還可以繼續走下去
因為我心裡只容得下你


今天回家
太累
答多0左個站
之後唯有的士回家
我沒有覺得什麼的
只想好好的跟你說個話
就算沒有時間是必定會發生的
但我只想......
盡力的關心和愛護一下


結果是怎樣
我不介意了
我100% 就是了.

淚乾了
我很累
我想飲水.

1 則留言:

Amecia 提到...

Oh honey, what happened?

If you feel cry can make you feel better then cry out loud and shout loud!!

hope I can meet you soon, and mic will back HK la!