2008年9月15日

=== 中秋翌日 ===

遇見嵐, 遇見beth
約了小學同學
感覺既遠亦近,
原因?!
哈~竟關媽媽事~
仲得知大家扮大家
也有幾分相似~





你呢?你在哪裡? :

*************************

=== UV LIGHT ===
話說去買UV 管
老闆說:"你搵UV 0個0的呀?"
我說:"係呀"
老闆說:"用0黎照0羊呀?"
我說:"照0的布料0架"
老闆說:"0我~呢0的ARM 啦~!"
老闆說:"返去包你話靚,我都玩過呀~好靚0架!"
我說:"0我~好呀!"
老闆說:"係呀~真係好鬼靚0架,多謝晒~"

大約老闆不會估到我買來在THEATRE用
於是覺得我最BUY0既就係要"靚"
故然啦~但那光度也很重要呢 *

沒有留言: