2007年11月20日

=== 錯事! ===

平時0既我明明唔係0甘
我都唔知點解會0甘.....
錯晒!!!
好嬲自己!!!!
喊晒!!!
0係條街度行行行!
但做0左就係做0左
我真係唔想再0甘而影響到人.

謝謝身邊幾位的體諒.

見了bethia mama
很好
thanks God 一直比我身邊好好好好朋友s
在什麼時候都支持著我.
大家也有忙的東西
大家面對的也是浮的狀態
要選擇有時候是一種痛苦或無奈.


有時候
我只感到而且開始看到
我做的實在過多了
但做了又怎樣?
想"_"好又怎樣?
你一次錯誤
已經睇到在"_"心目中是什麼的一個人!
雖然付出是不可計較的
但我覺得好辛苦
希望"_" 0黎緊好好enjoy what "_" expecting
牛什麼時候會嬲?
平時真係好難的 ....

沒有留言: