2007年2月4日

=== 這星期 ===

dinner+見到好難見到的阿lu~
從跟你的對話,我看闊了一點,甚至是豁一點.



電車遊...
往筲箕灣出發,
一點點紀錄下來.



牛棚展覽
有快樂的回憶:)



還有heehee~
在巴士影得切0既大火鍋呀!~
好似大props 0甘~
有一層樓高!
原來我係好鍾意0的好迷你0既0野,
或者0的放到好大0既0野~
heehee全部唔arm scale的都令我注目.
難度我喜歡超現實風格嗎
有待觀察.




喜歡喜歡你.


中午repeat ssss"正教育"
邊執執相片,
之後今天出街行,
吃東西時.
都重複著某一首歌,
電剩下不多,
於是就non-stop的
聽到沒電為止,
感動的~
總會百聽不厭.
下午跟kelly+emily有個小聚~很愉快.

2 則留言:

Unknown 提到...

我們可能都是有一點唔arm scale。
經過那天晚上我也再愛自己多了一點。
thanks。
lu。

雙數宜 zoe :) 提到...

^^~感受到你那愛自己多一點的東西.
得意在我們的方向即使不一樣,
卻可以在談話間
找到一點點共通的感覺.
加油~
說過2007會好,
就會好下去.